Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milá exmanželko,

Byla jsi tak křehká a zranitelná. Zamiloval jsem se do tebe na první pohled. Láska jako trám. Vášnivý sex od rána do večera. Byla jsi tak nenasytná... Pak jsem udělal největší chybu svého života. Vzal jsem si tě za ženu.

vzal jsem si tě ve stavu blažené zamilovanosti po půlroční známosti. Kvůli tobě jsem opustil manželku a dvě malé děti. Zakoukal jsem se do tebe okamžitě. Láska na první pohled, jak by napsal klasik. Beznadějně jsem se ztratil v tvých hlubokých, modrých očí. Byla jsi tak křehká a zranitelná. Nešťastná ve svém prvním manželství. Snad tě muž dokonce týral. Vzhlížela jsi ke mně jako ke svému spasiteli a to mě fascinovalo. Udělal jsem pro tebe všechno, co jsem ti na očích viděl. Chtěl jsem to být já, kdo tě udělá šťastnou. Já budu tvůj princ na bílém koni. Chtěla jsi všechno hned. Svůj i můj rozvod, společné bydlení, svatbu a dítě. Neztrácela jsi čas. Kout železo, dokud je žhavé. A já byl nažhavený. To co mě hnalo, byl můj chtíč. Chtěl jsem tě tak moc. Byla jsi tak vášnivá. Nic takového jsem dříve nezažil. Divoký sex od rána do večera. Není divu, že jsi otěhotněla krátce po našem seznámení.

Bolestivě jsem se vysekával z prvního manželství a zároveň jsem se těšil na naše společné dítě a naši skvělou budoucnost. Neváhal jsem ani na okamžik. Z jednoho chomoutu jsem měsíc po rozvodu vlezl do dalšího. Nedal jsem si žádný oddechový čas. 

Moje rodina si ťukala na čelo. Neměli tě  v oblibě. Řekl bych, že tě nesnášeli. Drželi basu s mou první manželkou a mými dětmi. Nechápal jsem proč. Proč si nerozumí s mou novou ženou. Je přeci tak krásná a úžasná. Říkal jsem si, že jakmile tě trošku poznají, dají mi za pravdu. Všichni tě budou milovat tak jako já. I moje děti tě budou milovat.

Sedm měsíců po svatbě se nám narodil zdravý klouček bouček. Nejkrásnější dítě na světě. Stal se ze mě trojnásobný šťastný otec. Byl jsem šťastný.

Ty jsi  byla šťastná o něco méně. K dítěti jsi chtěla  pejska, prý aby ti nebylo smutno, když jsem pořád v práci. Dostala jsi pejska. Chodil jsem z práce až večer,  abychom vše poplatili. Alimenty na dvě děti, hypotéku na nové hnízdečko lásky.  Neměl jsem čas uklízet po pejskovi, věnoval jsem se synovi. Myslel jsem si, že to oceníš. Neocenila. Začalo být všechno špatně. Bylo špatně, že si všímám syna. Bylo špatně, že chodím do práce. Bylo špatně, když jsem tě chtěl vzít na výlet. Bylo špatně, když jsem šel bez tebe. Moji kamarádi byli zlí. Přestal jsem se s nimi scházet. Moje rodina tě neměla ráda. Stěžovala sis, že k nám nikdo nechodí na návštěvu. Když návštěva přišla, ani jsi nepozdravila a koukala jsi na televizi. Nenabídla jsi ani kávu. Na Vánoce jsis stěžovala, že  naše dítě  dostávalo od mé rodiny nevhodné dárky.  Zdály se ti příliš levné, bylo jich málo a většinou to bylo zimní oblečení.  Všichni přeci ví, že zimní oblečení se před vánocemi dává do výprodeje! Jen já  to bohužel netušil. Pejsek tě po půlroce omrzel a ty jsi zatoužila po kočičce a dalším dítěti. Pejsek šel z domu a k nám se nastěhovala chundelaté kotě. Na chvilku se pro tebe stalo vším. Kočka nemá takové nároky jako dítě nebo pes. Nepotřebuje chodit ven a neotravuje. Díky kočce ses zklidnila. Už jsi nemusela chodit venčit. Celý den jsi mohla sledovat svoje oblíbené seriály nebo brouzdat po netu.

Už si mě tolik nepotřebovala, tak jsem začal chodit jednou za měsíc na pivo a jednou za týden na fotbal. V tom jsem se však hluboce mýlil. Potřebovala jsi mě vždy, když za mnou zaklaply dveře. Bylo nutné vyměnit kapající baterii v koupelně. Potřebovala jsi odvézt ke kadeřnici. Syn si neměl s kým zahrát pexeso. Často ti bývalo smutno. To jsi mi pak několikrát za ty dvě hodiny co jsem byl z domu volávala a psala, kdy už přijdu domů.

Už ses mi tolik nelíbila. Každý den jsem provedl něco, čím jsem ti ublížil. Ubližoval jsem ti často. Třeba tím, že jsem ti neodpověděl hned na sms, neřekl jsem ti, že tě miluji hned po příchodu z práce, věnoval jsem se svým dětem, dlouho  jsem po telefonu mluvil se svojí  mámou, byl jsem na obědě s kolegy z práce, koupil jsem místo vanilkové zmrzliny čokoládovou. V tvých očích jsem se stal tyranem č. 1. Ani ten sex už za moc nestál. Když jsem ti ublížil, logicky jsem se k tobě nemohl přiblížit. Protože jsem ti ubližoval dennodenně, samozřejmě jsem se nedočkal žádných erotických hrátek. Přestal jsem se snažit. Už jsem nevěděl, co udělat, abys byla šťastná.

Zkrátím to, vydržel jsem tvou dusící, nepřející lásku sedm let. Pak jsem si našel chápavou a vstřícnou milenku. Mohl jsem opět svobodně dýchat. Teda skoro. Není totiž dne, abys mě nekontaktovala. Jsme už dva roky rozvedení a ty po mě stále něco chceš. Většinou peníze, přestože o našeho syna se starám výlučně já. Syn ti ani trochu nechybí, chybí ti jen tvoje moc nade mnou.

O jediné tě teď prosím, najdi si chlapa, kterého zahrneš tak velkou láskou, jako kdysi mě. Pak mi už snad dáš pokoj.

 

Autor: Jarmila Syptáková | pátek 12.6.2015 11:05 | karma článku: 19,13 | přečteno: 1906x
  • Další články autora

Jarmila Syptáková

Milá babičko,

Alzheimer nebo stařecká demence? Ve chvíli kdy Vás nepoznává Vaše milovaná babička je celkem jedno o jakou diagnózu se jedná. Neztratila jsem babičku, protože umřela. Ztratila jsem babičku, protože neví, kdo jsem

11.6.2015 v 8:24 | Karma: 28,49 | Přečteno: 1216x | Diskuse| Ona

Jarmila Syptáková

Ulice plné dobrot aneb jednodenní restaurace na Restaurant Day

Každý se může stát na jediný den majitelem příjemné hospůdky, jídelny či kavárny pod širým nebem, který nebude mít nouzi o zákazníky. Pokud Vás neláká předvádět své kuchařské umění, nevadí, ochutnávačů je také potřeba. Přijďte se přesvědčit v neděli 15. února 2015.

9.2.2015 v 14:24 | Karma: 8,45 | Přečteno: 681x | Diskuse| Olomouc

Jarmila Syptáková

Koho máš raději? Maminku nebo tatínka?

Tak koho máš radši? Tátu nebo mámu? S kým chceš bydlet? Nejtěžší otázka jakou mohou děti od svých rodičů dostat.

4.2.2015 v 14:09 | Karma: 12,57 | Přečteno: 851x | Poezie a próza

Jarmila Syptáková

Sbohem, kočičko

Soužití s kočkou člověka navždy poznamená, zvlášť když musela odejít ze světa dříve než měla.

8.11.2013 v 14:01 | Karma: 21,03 | Přečteno: 920x | Diskuse| Ostatní

Jarmila Syptáková

Uši Vašim dětem můžou propíchnout zubaři či prodavačky

I takový celkem jednoduchý úkon jako je propíchnutí dětských oušek může být v zapadlém horském městě velký problém

4.11.2013 v 14:32 | Karma: 5,01 | Přečteno: 134x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  12:30

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ve vaně mi spí cizí muž, nejde vzbudit, volal na policii zoufalý majitel domu

24. dubna 2024  12:29

Policisté na Havlíčkobrodsku vyšetřují neobvyklý případ. Do domu v Úsobí se v úterý večer...

Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let

24. dubna 2024,  aktualizováno  12:27

Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1128x
"Vesmír vždy stojí při nás, když jdeme za svými sny, jakkoli hloupé by se mohly zdát. Jsou to naše sny a jen my víme, jakou cenu za ně platíme." 

Paulo Coelho